2018. március 27., kedd

200 db-os hanglemezcsomag - Jelenlegi ára: 9 900 Ft

200 db hanglemez/kicsik és nagyok is, LP, SP/ vegyes műfajban, jó, újszerű és használtabb, karcosabb, esetlegesen tisztításra szoruló állapotban, az én megítélésem szerint. Vannak köztük borító nélküliek és rosszabb állapotú borítók is. Sem listát, sem fotót nem írok, nem teszek fel, ezért az árért, mert sem időm, és nem is éri meg nekem tovább foglalkozni velük!
Az előadók vegyesek, de valamit be kellett jelölnöm, mert így működik a vatera.
Villámáron adok hozzá egy műszaki cikket, amit ne kérdezd meg mi, mert van egy mondás: ajándék lónak, ne nézdd a fogát!
Kizárólag személyes átvétel nálam a szállítási feltételeknél leírt módon, az én általam megadott időpontban, egy héten belül át kell venni, ellenkező esetben negatív értékelés mellett újra hírdetem.
Ha licitálsz, kalkuláld bele, hogy az eladó, jelen esetben én, bármikor lezárhat egy licit alatt lévő aukciót, nálam ez mindig az én döntésem!
Az állapot leírásnál vedd figyelembe, hogy az én megítélésem, hiszen nem tudok más fejével ítélni, ahogy senki sem! Ennek tudatában licitálj!

Jelenlegi ára: 9 900 Ft
Az aukció vége: 2018-04-16 17:03 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts