2018. szeptember 28., péntek

3-6 hónapos kislány nyári márkás ruhacsomag - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

3-6  hónapos méretű kislány nyári  ruhacsomag
ár: 5800 ft
összesen: 15 db ruha
Csomag tartalma:
1 db fürdőruha Cherokee 9-12 hónapos méretű de sokkal kisebb
2 db vásznas térd nadrág: rózsaszínű : next 3-6 hónapos méretű 8 kg. minimode 3-6 hónapos méretű.
2 db rövid ujjú póló: daisy kacsás : disney márkájú 3-6 hónapos méretű. virágos színtén 3-6 hónapos méretű.
3 db napozó: kék masnis csíkos: Lilly +Sid márkájú 3-6 hónapos méretű. Rózsaszín virágos: next  márkájú 3-6 hónapos méretű 8 kg. Sárga  george ez egyben body is 3-6 hónapos méretű 8 kg ig apró sárga pötty a fenekén
2 db vékony újatlan blúz : rózsaszín 3-6 hónapos , kék sárga kockás : St. Bernard 3-6 hónapos
4 db nyári ruha: fehér galléros akár keresztelő ruha is lehet. kenguru gold 74/80. fehér ujjatlan ruha hozzá illő bugyikával , alul a combrészén a gumi el van érve de semmit sem befolyásol  : In Extenso 67 cm. Rózsaszín apró kockás  hímzett mintával Marsk &Spencer 3-6 hónapos . 8 kg. Fehér rózsaszín virágos ruha george 3-6 hónapos 8kg
Ruhákat átválogattam átnéztem de mind ezek mellet előfordulhat sárga folt ahol én észre vettem valamit azt le is írtam feljebb.
Akció az összes aukciómat le áraztam néz szét a többi között is : -)

Jelenlegi ára: 5 800 Ft
Az aukció vége: 2018-10-19 23:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts